ناامیدی

خرید بک لینک
ای خدایا ب خاطر تموم چیزایی ک
ازم گرفتی میبخشمت عشقم همه چی ولی از این ک من
حتی اندااره ی اوونم نبودم هیچ وقت نمیبخشمت
اصلا ازت نمیگذرم
خودت و دنیات بر خوددت_____
دیگ ن چیزی ازت میخام و ن با چیزی میتونی راضیم کنی
تموم تمووم____

ناامیدی...

ما را در سایت ناامیدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 259 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 2:16

خداا اگ میخایی ب هرکسی بدی بده یا بده یا نده

ن اینک با دادنش کلی چیز ازش بگیری ک نتون دیگ کاری کنه یا هیچی

این از ندادن خیلی بدتررره


ناامیدی...

ما را در سایت ناامیدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 276 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 2:16

من نه اددم دعوایی بودم نه هستم و ن میشم
حتی اگ هر ادمی هم منو بزنه یا هر چی اصن چیزی نمیگم و همینجوری وایمیسم
ولی خدا با همین ی ذرم و منی ک انقد ترسوام حاضرم
با تنها کسی ک دعوا کنم تو باشی اونم فیزیکی(اصن هم جورره) تا اخرین لحظه ام
ب خاطر این همه بالا و پایین کردنات چ من و چ بر بقیه اددما
ت عمررم اگر شدده یک بار بخاام دعوا کنم از ت دلم بزنمش اونم تویی خدا
باید یاد بگیری ک زندگیعه - بازی با اددم شوخی نیس...ب خاطر هر چی میخادد
باشه.......

ناامیدی...

ما را در سایت ناامیدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 323 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 2:16

یادتون ب خیر باش
شاااددددد و خوشبخ باشین
عشقای بچگی و قدیمی

____

ناامیدی...

ما را در سایت ناامیدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 282 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 2:16

چیا رو از کی میخاستیم__

ناامیدی...

ما را در سایت ناامیدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 311 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 2:16

صفحه بندی