دعوا

خرید بک لینک
من نه اددم دعوایی بودم نه هستم و ن میشم
حتی اگ هر ادمی هم منو بزنه یا هر چی اصن چیزی نمیگم و همینجوری وایمیسم
ولی خدا با همین ی ذرم و منی ک انقد ترسوام حاضرم
با تنها کسی ک دعوا کنم تو باشی اونم فیزیکی(اصن هم جورره) تا اخرین لحظه ام
ب خاطر این همه بالا و پایین کردنات چ من و چ بر بقیه اددما
ت عمررم اگر شدده یک بار بخاام دعوا کنم از ت دلم بزنمش اونم تویی خدا
باید یاد بگیری ک زندگیعه - بازی با اددم شوخی نیس...ب خاطر هر چی میخادد
باشه.......

ناامیدی...

ما را در سایت ناامیدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 323 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 2:16

صفحه بندی